Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus
From: "Liisa Oviir - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: "Christian Veske - VOLINIK" <[email-masked]>, "Merli Kaus - VOLINIK" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 11:33:57 +0200

Tere,

Voliniku palvel edastan arvamuse Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu 
VTK osas.

Lugupidamisega,

Liisa Oviir
Nõunik

Mob: 53525002
[email-masked]

  _____

www.volinik.ee <https://www.volinik.ee/>  | Facebook 
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik>  | Instagram 
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik>

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.